Crossnyt.dk logo

Stærk sæson åbning fra Stub, der kører i Randers søndag

Efter en stærk sæsonåbning i DM A i Næstved tager Jonas Stub nu næste skridt, når han søndag stiller op til MX Nord Cup i Randers som en del af forberedelsen frem mod DM-afdelingen i Randers til september.

Jonas leverede en imponerende indsats i Næstved, hvor han sikrede sig sin første podieplacering i A-klassen med en samlet 3. plads – noget han selv var meget tilfreds med:

“Jeg var super tilfreds med Næstved. Jeg kunne virkelig mærke, at den forberedelse jeg har lavet hen over vinteren sammen med min træner Mathias Gryning har givet noget. At starte sæsonen ud med en samlet 3. plads og mit første podie i A-klassen kan jeg kun være tilfreds med. Så den gode start på sæsonen bygger vi videre på 🤩”

Nu går turen altså til Randers, hvor fokus er at fortsætte de gode takter og samle endnu mere fart og selvtillid frem mod DM på hjemmebane senere på året.

Messenger_creation_964BA03B-6889-435F-B9F7-333CF95986E0.jpeg