Grunden er, at jeg har fået foretaget en MR-scanning af min ryg, hvor der desværre er blevet konstateret en diskusprolaps nederst i lænden. Den trykker på nogle nerver ned i mit venstre ben, hvilket giver konstante smerter – og min fod sover stort set hele tiden.
Det er selvfølgelig frustrerende, men jeg er heldigvis stadig i gang med træning på cyklen og holder mig så godt i gang som muligt.
Jeg ved endnu ikke, hvornår jeg er tilbage på banen, men jeg håber, det går hurtigt, for jeg savner det virkelig!
En kæmpe tak til alle jer, der støtter og hjælper i den her periode ❤️








